huisopwielen.reismee.nl

2014 week 50 tm 52

Dinsdag 9 t/m zaterdag 28 december 2014

We staan op een camperplaats in Portimão. Naast de jachthaven en voorzien van water en de mogelijkheid om het toilet te ledigen. Hij wordt ’s avonds afgesloten maar wordt niet bewaakt. Er is ruimte voor meer dan driehonderd campers maar er staat er slecht een kleine honderd. De helft is langparkeerders die drie tot zes maanden niet van hun plek komen. Op zich niet zo gek omdat Portimão een plek is die in veel behoeftes voorziet. Er is een prachtig breed strand en vele kleine intieme strandjes vlak in de buurt. Volop kroegen en restaurants in alle soorten, maten en smaken. Hotels, van eenvoudig tot vijf sterren aan toe. In het dorp zijn alle bekende winkels vertegenwoordigd.

Tot op heden hebben we geluk met het weer. Bijna elke dag schijnt een flinke periode de zon. Als er regen valt dan is het een buitje in de avond of nacht. De dagtemperaturen zijn nog niet lager dan zeventien graden geweest.

Voorlopig blijven we hier staan tot een week na Nieuwjaar. We vullen de dagen met lezen, lopen en een beetje fietsen.

We wensen iedereen een hele fijne en gezonde kerstperiode toe.

Wil en Henny

Veel gezondheid en reisplezier in 2015
Vrienden van ons staan er ook , een Euromobiel met aanhanger.
Liefhebbers van fietsen en met de motor weg gaan ( 3wielen )
Wij gaan eind jan weg ,war naar toe ??
Groeten van ons

Jan en anneke

Een gezond ,ge lukkig en goed reisvaardig.

Anton en Edith

Hele fijne Kerstdagen en een gelukkig 2015

Agnes de coninck

Lieve Janny en Jan, wij wensen jullie een fijne jaarwisseling zo ver van huis????????????weer een hele ervaring lijkt me zo!
Hier alles goed, pa en ma 'uit elkaar', het is moeilijk voor hen, voor ons ook. Afijn, je kent t proces!
Geniet lekker daar, 17 graden, ik ben jaloers????!
Hartelijke groeten van ons! Rob, Agnes, Meelijn, Nini