huisopwielen.reismee.nl

2012 week 21

Evenals vorige week blijven we in Altea staan op camperplaats San Antonio. Het is droog en zonnig dus de lange broek ligt in de kast.

Op zondagmorgen gaan we naar de markt in Albir. Na de middag gaan we op de koffie naar Roel en Maria waar we ook samen in Altea mee gaan eten. Op dinsdag gaat Jan weer naar ze toe om de audio in hun nieuwe flat aan te sluiten. Dus weer even aan een oude hobby ruiken. Op donderdag gaan Jan en Janny weer naar de Spaanse fysiotherapeute. Na de behandeling voelen we ons weer helemaal nieuw. Spierpijn hebben we niet meer maar de nek van Jan is nog niet helemaal soepel. Door oefeningen zal het nog beter moeten worden. Bij Janny is haar heup ook nog niet helemaal over maar dit is voorlopig wel de laatste behandeling. Zaterdagavond gaan we nog een keer eten met Roel en Maria in Albir. Het zal voorlopig de laatste keer zijn omdat we morgen zullen vertrekken. Op de valreep krijgen we zwager Jaap nog aan de Skypelijn.

sylvia en piet

Hallo Jannie en Jan.

Als ik het goed volg zijn je op weg naar Nederland.
Fijn dat Jan weer de oude is en dus mee kan genieten van al dat reizen. Wij gaan binnen kort naar Frankrijk lekker genieten van warm weer met veel zon.
Als we terug zijn neem ik contact op, misschien zijn je dan nog in Zeeland.

groeten piet.