huisopwielen.reismee.nl

2012 Februari

De verveling slaat toe

Heel de maand februari staan we op camperpark Los Limbos in Albir. We hebben nog nooit zo lang op één plaats gestaan. Dagelijks worden boodschapjes gedaan maar we komen ook dagelijks dezelfde mensen tegen. Jan loopt dagelijks zijn rondjes en komt af en toe in Albir.
Janny fietst geregeld naar Albir of Altea. Het positieve gegeven is het weer. We kunnen regelmatig een hele dag in het zonnetje zitten.
Van de campers die er ook al een poos staan ondervinden we veel vriendschap.
Van de passanten vraag je je wel eens af hoe ze het verzinnen om op stap te gaan. Zo zien we een Zweeds paar met zes kleine hondjes. Het lijkt ons meer een rondreizende kennel.
Op 2 februari gaan we weer naar het ziekenhuis voor controle. De spierkracht wordt steeds beter en de schijf in de keel, achter de wond, wordt gelukkig ook steeds kleiner. De afspraak voor een volgende controle zal op 5 maart zijn. Voorlopig zal er nog niet gefietst worden. Op 19 februari is de eerste dag dat er overdag niet meer gerust hoeft te worden. En op 29 februari stopt jan met de hele medicatie en de pijn blijft gelukkig weg. In de afgelopen weken is er al voorzichtig geprobeerd om te minderen.

Annette

Natuurlijk slaa Maar de verveling toe na zolang op dezelfde plaats Alsbehalve verveling vanuit Zuid Marokko Bergen koud veel water ?? Ik dacht dat de Sahara droog was IK ben nog nooit door zoveel natte rivieren gereden
Gelukkig gaat het beter met Jan ennu spoedig weer on tour Prettige Pasen Annette