huisopwielen.reismee.nl

2011 week 50

Zaterdag 17 december 2011

Overdag is het prima uit te houden. Helaas is het al een paar dagen een probleem met de verwarming. Het blijkt in de ontsteking van de gasvlam te zitten. Na het weekend maar eens een mailtje naar de dealer sturen.

Vrijdag 16 december 2011

Vandaag weer een lekker zonnetje. Tegen de avond zijn hele mooie luchten te zien die door velen gefotografeerd worden.

Donderdag 15 december 2011

Ook vandaag wordt het postkantoor bezocht maar het resultaat is echter hetzelfde.

Woensdag 14 december 2011

Jan gaat vandaag, samen met Ad en Charel, in Sierra Helada een bergje beklimmen die naar de TV toren leidt. Achteraf is het best wel een steile helling hoewel de weg goed te belopen is. De afdaling gaat over een smal voetpad, stijl maar goed aangegeven. We genieten in Albir van een lekker kopje koffie en een stukje appeltaart bij een Belgische tent. Jan gaat naar het postkantoor om een pakje op te halen maar komt teleurgesteld terug.

Dinsdag 13 december 2011

In de zon is het wel lekker maar als de zon achter de bergen verdwijnt begint het al snel af te koelen.

Maandag 12 december 2011

Gisteravond zijn Josephien en Ed hier naar de camperplaats gekomen. Vanmiddag komen ze onze nieuwe aanwinst bewonderen. Jan heeft vanmorgen een nieuwe gasfles omgeruild.

Zondag 11 december 2011

Vandaag is het een redelijk zonnige zondag. Prima weer om de snuffelmarkt te bezoeken. We gaan samen met nog twee stellen te voet op pad. Helaas is de muziek niet de kwaliteit die we er verleden jaar aantroffen. Toch nog een poosje gezellig op een terrasje gezeten. In de loop van de middag kwamen Josephien en Ed hun verhaal van de beroving op het parkeerterrein doen. Morgen zullen ze naar de politie gaan.

Peter

Komen net thuis uit NL en wat denk je ligt er sneeuw in |Staverden!!! De honden helemaal door het dolle heen in de tuin. Kijk voor het kachel probleen even op de campersite en dan op het forum, er zijn meer problemen met het ontsteken. Groet Peter en Yvon

Jan en Anneke

Heerlijk weer in Spanje.

Wij wensen jullie prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig NIeuwjaar.