huisopwielen.reismee.nl

2011 week 49

Zaterdag 10 december 2011

Ook vandaag gaan we op de fiets. Ditmaal naar Altea en Cap Negret. Helaas gaat de zon vandaag vroeg schuil achter de wolken zodat het een heel stuk frisser is. We zien echter op de TV dat de temperatuur in Nederland maar net boven het vriespunt is en dat er veel wind wordt verwacht.

Vrijdag 9 december 2011

Vandaag is het marktdag in Alfaz del Pi die we per fiets bezoeken.

Donderdag 8 december 2011

Ook vandaag worden de stoeltjes buiten gezet. Tot onze verrassing komt bij de buurman uit Groningen een accordeon uit de camper. Het duo speelt en zingt niet onverdienstelijk Hollandse hits.

Woensdag 7 december 2011

De boodschappen worden vandaag gehaald en tot vier uur kunnen we lekker gezamenlijk in het zonnetje zitten om gezellig bij te kletsen.

Dinsdag 6 december 2011

Gisteravond hebben we besloten om vandaag naar camperpark Los Limbos in Albir te gaan. Hier staan al een aantal campers die we vorig jaar ontmoet hebben. We zullen Charel en Judith nog zien voordat ze naar Marokko vertrekken en ook Klaas en Ans zullen we weer begroeten. Ruim voor de middag nemen we afscheid van Dirk om via de N344 (de Kustweg) naar Albir te gaan. We wilden nog boodschapjes doen in Albir maar dat lukt niet omdat het vandaag een vrije dag is in Spanje. Bij aankomst worden we hartelijk welkom geheten door het voltallige comité. Hartstikke leuk om iedereen weer te zien. Ook ons nieuwe huis wordt bewondert en kan ieders goedkeuring verdragen. Uiteraard wordt ook de slanke lijn van Janny geprezen.

Maandag 5 december 2011

Omdat de zon harder schijnt dan gisteren komen we niet ver van onze plaats. Lekker lui liggen lezen is een activiteit die we vandaag fanatiek beoefenen.

Zondag 4 december 2011

Gisteravond nog een hele poos met Dirk gezellig nagepraat. We besloten toen om vandaag samen de markt van Gandia Grau te bezoeken. Het is ook vandaag een zonnige dag dus gedrieën naar de markt geweest en lekker op een terrasje koffie gedronken. Ook het avondeten hebben we gedrieën genoten. De Duitse buren van dirk zijn ongerust in zijn afwezigheid en komen in de loop van de avond polshoogte nemen waarna ze gerustgesteld weer terug gaan naar hun camper. Toch wel een geruststellende gedachte dat er op je gelet wordt, zeker als je, zoals Dirk, allen op pad bent.