huisopwielen.reismee.nl

verhuisbericht

Hiermee kunnen we een ieder melden dat we deze week intrek hebben genomen in een ander huisopwielen.

Het is een Flair 7100, gebouwd in 2005 door Niesmann-Bischoff en gekocht bij van Venrooy uit Oss.

Het heeft een lengte van 7,98 meter met een toegestane massa van 6000 kg

Van onze Hymer 694SL hebben we afscheid genomen met veel dank aan drie jaar trouwe dienst.

Anneke Spaan

Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een andere camping. Zijn jullie er al mee op reis en waar gaan jullie naar toe.
Ik vind het leuk om jullie belevenissen te lezen.
Bij ons gaat alles goed.

We wensen jullie een fijne tijd toe en hopelijk gauw tot ziens.

Koos

Ziet er goed uit die nieuwe bak. Hoop dat hij ook goed rijd en ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.

Goede reis en hartelijke groet,
Koos

Annette

Als jullie wisten hoe vaak ik al bij een Flair heb staan kijken Helaas durf ik het nog niet aan om te wisselen met mijn Bavaria. Heel veel geluk en veilige rij kilometers Tot ziens Annette

piet

Hoi Janny en Jan.

Dacht eerst dat je een vast plekje had gevonden.
een Flair 7100 de naam doet goed aan, veel reis plezier er mee.
Lange tijd niets vernomen en nog wel een mail gestuurd.
Laat even weten als je naar Spanje vertrekt.

groet Syl en Piet

Peter

Proficiat met deze mooie wagen en veel veilige kilometers gewenst. Peter en Yvonne

Josephina en Ed

Héél véél veilige kilometers hij ziet er goed uit de Flair en wij hopen hem snel van binnen te bewonderen onze reis begint 1 week later hij staat nu bij een schadeverzekeringsbedrijf omdat een vrachtauto onze voorkant aan gort hebt gereden.(motorkap,zijschot,bumper en koplamp) wij stonden netjes in een parkeervak en Ed lag boven in bed als hij dat geraakt had, had hij naakt op straat gelegen.

Henk en Lies

Jan en Janny, heel veel geluk en plezier in jullie mooie nieuwe camper.
Als hij net zo mooi van binnen is als de vorige, nou dan petje af.
Lekker naar de zon en genieten maar.
Goede reis en rij voorzichtig.

Lieve groetjes vanuit Goes

Dick en Nan

Hallo Jan en Janny
Proficiat met jullie nieuwe huis met heel veel kilos he.
Wij wensen jullie heel veel kilometers,en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.
Heel veel geluk met zon mooie wagen.
Groeten Dick en Nan uit Deventer.

Joop en Elly

Hoi Jan en Janny,
Gefeliciteerd met jullie mooie camper en we wensen jullie veel veiligen kilometers en natuurlijk heel veel geluk er mee, we hopen jullie volgend jaar februari/maart weer in Spanje te ontmoeten enne..... als jullie nog een paar centen over hebben drinken we natuurlijk een fikse borrel op jullie prachtige camper. We zijn zooooooooooooo nieuwsgierig
groetjes en knuffel Joop en Elly