huisopwielen.reismee.nl

2011 week 36

Dinsdag 6 september 2011

Helaas vanmorgen geen verse broodjes. Dit hadden we ook niet verwacht van de firma Durwang. We laten een berekening maken voor een andere auto maar de kosten zijn veel te hoog. Tegen de middag reizen we af richting Nederland waar we laat in de middag voor ons huisadres parkeren. Terugkijkend naar de afgelopen periode kunnen we zeggen dat de Scandinavische landen de moeite van een bezoek meer dan waard zijn. Noorwegen is een bijzonder mooi land waar de streek boven de poolcirkel verschrikkelijk mooi en aangenaam zijn. Jammer dat de bezoekperiode voor ons maar maximaal een kwartaal kan duren. Voor de rest van het jaar heersen er winterse omstandigheden, die wij niet willen meemaken. In de komende periode zullen we op zoek gaan naar een ander huisopwielen. Zodra we weer op pad gaan wordt de reismee weer gevuld met actuele reisverhalen.

Maandag 5 september 2011

Tot onze verrassing hangen er verse broodjes aan onze deur. Dit is hele positieve klantenbinding. Een vriendelijke meneer uit de garage verteld ons dat het hele verkoopteam vandaag verlof heeft om uit te rusten van de beurs uit Dusseldorf. Zelf kijken we even rond maar besluiten om niet in een joekel van een bus rond te gaan rijden. Vrij staan wordt dan steeds moeilijker. Een auto tot acht meter is net nog acceptabel. Omdat we toch in de buurt van Dortmund zijn gaan we na de middag ook nog maar even richting de Hymerdealer. De winkel is hier open zodat we nog reservespullen kunnen kopen. Ook hier is het verkoopteam nog niet aanwezig. We mogen ook hier de nacht doorbrengen en krijgen ook hier de stroom.

Zondag 4 september 2011

Het is ook vandaag mooi weer in Nordhorn. Omdat er in het dorp veel activiteiten zijn blijven we tot ver na de middag staan. We horen van een medecamperaar dat in Ochtrup een dealer van Carthago zit. Je kunt daar ook de nacht doorbrengen. Achter ons staat een echtpaar uit de provincie Groningen die gelijk met ons vertrekken. Na een klein kwartiertje zijn we op de plaats van bestemming en zien in de showroom dat er ook hele grote wagens staan. Morgen zullen we wel even binnen kijken. Op deze parkeerplaats kunnen we gratis aan de stroom staan.

Koos

Hoi Jan en janny,

Brr. minder mooie tijd om nu in Nl te zitten. In Rome was het enkele dagen terug nopg heerlijk.

Ik heb vast iets gemist. Hoezo nieuwe auto nodig?

Hartelijke groet,
Koos