huisopwielen.reismee.nl

2015 week 7 & 8

9 februari 2015 t/m 22 februari 2015

Op 10 februari heeft het in Portimão de hele dag geregend. Zelfs een halve sigaret was te lang om tussen de buien door nog te roken. De volgende dag is het droog dus wordt er gewassen.

Op zondag gaan we weer genieten bij de chinees aan het eind van de boulevard.

Op dinsdag 17 februari krijgen we een heel positief telefoontje van Marjan. Er is een serieus bod gedaan op ons ouderlijk huis in Yerseke. Vrijdag 20 februari wordt het contract getekend. Een fijn cadeautje voor Marjan haar verjaardag. Uiteraard wordt in Portimão ook de fles ontkurkt. In de middag gaan we op de fiets naar Alvor. Daar ontdekken we een drivingrange. Niet zo moeilijk want het wordt aangegeven door levensgrote borden. We beloven ons zelf om aanstaande week, op zijn minst twee keer, een mandje ballen weg te slaan. We zullen rustig moeten beginnen om geen al te grote schok in het lichaam te krijgen. Het is al lang geleden dat we nog serieus de golfstokken hebben vast gehouden.

piet

Weten jullie dat Cees Schikker met z'n Ria woond in de buurt van Portimão. Als je belangstelling hebben kan ik je het telefoon nummer wel mailen.

annette

Vanuit bijna Trier bij Luxemburg een regenachtige groet Gefeluciteerd met dw vwrkoop v d woning Weer een zorg minder Lovw Annette & Benza