huisopwielen.reismee.nl

2015 week 3 en 4

11 januari 2015 t/m 17 januari 2015

Op zondag komt een kennis, die we van onze eerste reis in Spanje kennen, het terrein op rijden. Nu rijdt hij samen met zijn zus en zwager. In 2013 stond hij op de camping in Marokko. Op donderdag wordt de reismee en de mail bijgewerkt. Deze week blijft het weer wisselvallig. Zo nu en dan een buitje en zaterdag een flinke stoot wind. Als de zon achter de wolken vandaan komt loopt de gevoelstemperatuur als snel op tegen de twintig graden.

18 januari 2015 t/m 24 januari 2015

Je kunt toch al merken dat de dagen langer worden. De nachten blijven helaas even kort. Toch blijft de klok vierentwintig uur dezelfde dag aangeven. Wellicht is de snelheid van de wijzers iets anders afgesteld. Op vrijdag komt Janny weer naar Portugal. De reis gaat heel erg voorspoedig. Op schiphol moet ze wel heel haar koffer weer terug inpakken. De douane had een verdacht pakket gezien. Uiteraard onschuldig maar wel lastig om alles weer een goed plekje te geven. Tegen half elf wordt ze netjes (bijna) voor de deur afgezet. Zowel het ophalen als weer terugbrengen is geheel volgens afspraak, redelijk goedkoop en met nieuw materiaal uitgevoerd.

Arie en Jannie

Hoi Jan en Jannie .Jullie zijn al in Griekenland hebben we begrepen.De reis loopt voor spoedig zover we het hebben kunnen volgen.Wij wensen jullie hele fijne feestdagen,en veel gezondheid.Groetjes van Arie en Jannie Poleij