huisopwielen.reismee.nl

2015 week 1 en 2

29 december 2014 t/m 4 januari 2015

We blijven op de camperplek in Portimão staan. De weergoden zijn ons gunstig gezind dus is er geen reden om verder te trekken. De jaarwisseling verloopt betrekkelijk rustig. Er wordt enkel vuurwerk afgeschoten op en aan het strand. De zwakke wind waait vanuit het land, dus de rook verdwijnt lekker naar de zee. Tot op heden kunnen we elke dag een poos in de zon zitten zonder dat we kippenvel krijgen.

5 januari 2015 t/m 10 januari 2015

Ook deze week verplaatsen we het huisopwielen niet. Op vrijdag wordt de wekker op erg vroeg gezet omdat Janny om 06.10 opgehaald wordt om naar het vliegveld van Faro gebracht te worden. In Faro neemt ze het vliegtuig naar Eindhoven. Tegen de avond arriveert ze in Heinkenszand. Jan blijft op het huisopwielen passen en de binnenverlichting aanpassen. Zo word de tijd toch nog nuttig besteed. Op de verjaardag van de moeder van Janny is het erg gezellig. De ex-buren uit kloetinge komen zaterdag bij Janny op bezoek, dus ook weer erg leuk. De internetverbinding op de parking is niet goed genoeg om verbinding te maken. Jan zal volgende week naar de bibliotheek gaan om de reismee bij te werken.