huisopwielen.reismee.nl

2014 week 49

Woensdag 3 december 2014

De internetverbinding werkt dus vandaag wordt er druk gebruik van gemaakt. De zon schijnt volop dus zitten en liggen we een groot gedeelte van de dag in de zon.

Vrijdag 5 december 2014

Gisteren was het een beetje bewolkt maar vandaag is er geen wolkje aan de lucht. Een prima dag om met de bus naar Lagos te gaan. Het is een aardig dorp met veel te doen voor de toeristen maar weinig authentiek. Bij het bezoek aan het museum en de kerk wordt er sterk op gelet dat er geen foto’s worden gemaakt.

Zaterdag 6 december 2014

Vandaag wordt er druk in het zonnetje gezeten.

Maandag 8 december 2014

Net als gisteren is het weer een mooie dag. Vandaag is de laatste volle dag op camping Turiscampo in Espiche. Zaak om alles op te laden en te vullen om morgen op tijd te kunnen vertrekken. Al de was ligt schoon in de kastjes. Het internet zal er in de loop van de middag ook mee stoppen. Waar de volgende stop zal zijn weten we nu nog niet. In Portimão zullen we de LPG-tank vullen en wellicht ook de koelkast. We zullen vandaag nog even in Praia da Luz gaan kijken. Bij het verzenden van de foto's gaat het steeds mis, dus wordt afgezien van de fotoserie.

Annette

In Rotjeknor is het koud Rond het vriespunt Brrrrr